P A R T Y T I M E





Efter att ha skrattat som idioter i bussen och att alla folk lagt märke till fjortisarna i bussen. Skjussade jag Emmy på cykeln hem till mig, vi skyndade oss att äta så vi skulle kunna börja göra i ordning oss. Smink, borstar, volumemaster, plattång, och tandborste, tuggumi, allting flög hur som helst över hela över & under våningen. När vi var klara sticker vi iväg till discot, utomhus stod massa och röka och usch. Bara så ni vet ni kommer dö tidigare, bara så ni vet.
När vi kommit på discot,stack vi ut på dansgolvet, tråkigt nog var det bara vi på dansgolvet HAHA, och en super stor sal + att Nomi hade en illrosa väst på sig, ah jag vet jag menar en sån man har när man är ute och går med hunden. Jo så vi var inte precis diskreta, alla tittade på oss.
Sen tog hon av sig den och snurra den som ett lasso över huvudet omg, tänkte vi när hon slog till en tjej rätt i huvudet att hon nästan ramla... aja, vi syndes ju inte LITE...
när vi kom hem, sov emmy hos mig och jag hade en jätte rolig dag!
Jag älskar er så mycket att jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0