.



hej alla gulliga bloggers!

nu sitter jag här ny vaken och skittrött, blev ändåså inte så sent i går, menmen.
senare blir det nog att jag är med chantelle, men hon skulla dra in till stan en stund först.
men iaf jag är ju inte så duktig på att laga mat så jag ringde till farmor

jag- hej farmor!
farmor- hej hjärtat
jag- du farmor, skulle du kunna laga mat till mig i dag?
farmor- så klart, pankakor hemma hos mig klockan 1
jag- tack farmor, du är den bästa!
farmor- haha, men kom hit kl ett, ses då puss
jag- puss


tack farmor du är den absolut bästa, du finna alltid där när man behöver dig,
älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ha en frågestund i bloggen? :D

2009-09-23 @ 12:45:18
Postat av: anan

låter som en trevlig farmor :)

2009-09-23 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0