nu är jag äntligen hemma från..

en lång dag i gbg, jag har nämligen tävlat
och emmy har vart med och coachat mig, super gulligt av hon!

vi åkte ungefär klockan  halv sju i morses till gbg i lyx buss på hög nivå
dubbeldäckare och sen hade vi egen hytt. sen kom vi fram ungefär halv 9 och sen har vi spenderat resten av dagen i valhalla där jag tävlade osv sen efter en lång dag så gick jag och emmy och åt på donken en kvart innan bussen gick och vi hann inte så vi fick be om påsar som vi kunde packa ner maten i, sen åt vi på bussen på väg hem, tack för en underbar dag emmy!

och glöm inte rösta på DATE!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygg blogg ;)

Hoppas du haft en bra dag?:D

Kolla gärna in min om du vill och har lust :D

2009-10-24 @ 21:33:58
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0