morgon trött!


(fail pic från i går)

hej bloggen nu sitter jag hos chantelle som just nu damsuger..
vi ska i alla fall gå hem till mig snart och kolla på mitt nya rum
och hämta lite kläder för jag ska vara här en natt till för ikväll ska vi vara
barnvakter åt chantelles lillebror.

Om ni nu undrar varför i alla fall är understruket så ska jag berätta varför.
Hannah skrev ialafall först och jag sa men hannah det är fel stavat hon ba oj och la till ett L iallafall.
Hannah det är fortfarande fel det ska vara hopp mellan i alla fall, hon ba nej chantelle det är det inte alls det.
Vem är stavnings kungen? Hannah ah men vi söker på det då. Hannahs sökning såg ut såhär:

Gud så vi skrattade..

men nu ska vi gå så, love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser bh:n :RRRRRRRRRR

2009-10-30 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0