mina idoler är.. kendra holly & bridget!

Många frågar vem det är jag ser upp till, om det finns någon som är min idol?
Svaret till den frågan lyder såhär.



Mina idoler är Kendra Wilkinson, Holly Madison och Bridget Marquardt.
Tjejerna som har bott hos den kände gamla gubben Hugh Hefner som är grundaren till det kända företaget PLAYBOY.
Jag har länge följt deras program Girls of the playboy mansion och har varit helt besatt av det!
Många tänker säkert nu, men herregud? vadå en tjej som tittar på tuttar, och ah och så vidare..
Detta är inte sant i detta programmet får man se hur de lever deras galna liv de måste inte alls stå framför kameran och posa näck hela tiden, dom måste inte alls hålla sig pinnsmala för att vara snygga?
Jag beundrar verkligen dessa tjejer! Själv skulle jag aldrig klara av att vara ihop med en gammal gubbe som kräver sex för att man ska bli känd och bo i ett snyggt hus. Många utav tjejerna som bott där har säkert varit ute efter pengar osv, men de här tjejerna tog mitt hjärta. Dom är trevliga, har snygga kvinnliga kurvor, inte fläskbetna pinnar.
Jag tror allvarligt talat att dom älskade den gamla gubben.
Dom här tjejerna pratade om att skaffa barn gifta sig, dom ville ha allting som vanliga folk vill ha inga billiga tjejer här heller. Visst dom kanske är lite galna, vem jag beundrar deras mod.
Men jag blev sjukt ledsen och fällde faktist en och annan tår när tjejerna flyttade..


Holly i gult och sin hund Dutchess. Kendra i grönt och sin hund Martini.
Bridget i rutigt och sin hund Minnie om jag minns rätt.
Bridget gillar att resa.
Bridget gör sin radioshow runt om i världen.


Holly är intresserad av 60-tal 80-tal
och dejtar just nu Criss Angel.



Kendra är intresserad av sport och är gift
och gravid med mannen Hank Baskett.

hoppas ni fick svar på frågan GODNATT!
men ta den inte på fel sätt, jag skulle aldrig vika ut mig för hela världen it's a secret upp till fantasin! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

chantelle är tillbaka!

2009-10-13 @ 21:27:00
Postat av: Anonym

chantelle är tillbaka!

2009-10-13 @ 21:27:40
Postat av: Isabella

ÄLSKAR också dom, men Bridget's efternamn stavas Marquardt, just so you know =)



Vem är din favorit i Gossip Girl? http://bellawrotethis.blogg.se/2009/october/gossip-girl-premiar-1810.html

Kramar Bella!

2009-10-13 @ 21:31:31
URL: http://bellawrotethis.blogg.se/
Postat av: ღ MissCM

Jag älskar Kendra! Hon var min favorit, riktigt tråkigt att dom inte bor där längre :/

2009-10-14 @ 11:57:03
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: HANNAH

fast ändå.. har du kollat igenom playboy tidningen? de tjejerna har visst poserat nakna m.m.

2009-10-14 @ 14:53:45
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla jensdotter på bdb, hon ska kanske flytta dit, skitfiin är hon hon heter Jensdotter kolla 10 augusti 2009 ;)

2009-10-14 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0