seriöst!?

mördarna på therese johansson rojo deras straff? -1år & 8 månader!
är inte ett liv värt mer än så?!?!?

sen när jag kollade på 1an de var de debatt eller något. (skulle egentligen kolla för att jag trodde kissie skulle va me men de var hon minsan inte..)
sitter gud vet allt folk där, överklagare partiledare dommare och massa sånt som hör till de där.
så säger en tant från något parti tror jag. "dom är ju bara barn"
hör hon inte själv hur dumt de låter!?
ungefär som om de vore helt okej att gå runt och mörda bara för att man är barn! man kan lixom inte rå för de därför blir de inte längre straffstid!
de låter så jävla dumt!
iallafall enligt mig
dom är runt 16 år, komigen! jag tror dom fattar vad dom gör de var inget dom bara råkade göra?

och när man läser (tex thereses vänners minnesblogg) så verkar de som therese var hur gullig och snäll som helst och verkligen inte ville någon illa!

men pga avundsjuka så togs hennes liv.

tror de var så här. vet inte riktigt om allt stämmer med namn och så men..
therese hade kysst tim som var tsm med tove.
tove fick på något sätt reda på detta.
och för att tim skulle bevisa att de inte betydde något att han fortfarande älskade tove, så skulle han döda therese annars skulle hon (tove) hoppa framför ett tåg.
och ja ni vet ju vad som hände..
inte helt säker men vad jag kan minnas är de så?

och jag tycker verkligen att de är så sjukt och så grymt!
dels att man kan göra så, att straffet inte blev mer än de blev och sen de som tanten sa "dom är bara barn" !

jag vet inte men jag kanske har missförståt vad tanten menade, jag kanske har helt fel?
men hur som helst vet jag att ett liv är värt mer än 1år och 8 månader!

vad tycker egentligen ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla hemskt....

HATAR DE JÄVLA GUBBJÄVLANA

2009-10-30 @ 00:18:45
Postat av: Anonym

yees , så vad det typ , och han sa typ till henne att dom skulle prata så stöp han henne va?:O

det är fan sjukt , fan dem borde dieer ha livstid förfan ;O men ändå hon tvin ga han ju , han ville ju inte , såg du det i tidningen smsen?

2009-10-30 @ 18:37:33
Postat av: Anonym

ströp *

2009-10-30 @ 18:39:20
Postat av: Anonym

tänk att bli mördad av sina egna klasskamrater :( sjukt..

2009-10-30 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0