jag är sjuk och skit rädd..

Förut när jag kom hem från Emmy började jag känna
mig riktigt sjuk, ont i huvudet, halsen och var snuvig
detta kan bero på att vi hade öppet fönstret i natt när vi sov så
det var typ minusgrader i morses, men iallafall när jag kom hem
tog jag en långja skön dusch och sen sätte jag mig vid datan
det blev lågtråkigt och jag bestämmde mig för att kolla på en film
(vilket jag inte skulle ha gjort) och jag sätte på en skräckfilm
släckte i rummet och sätte mig framför datan, jag brukar inte vara rädd för
skräckfilmer men detta var något extremt, den var skit spännande
men samtidigt as läskig, jag pausade och tände i rummet
jag kunde inte sluta titta för om man har börjat titta på en film
måste man ju se slutet, men jag kommer ialla fall inte kunna sova i natt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0