jag är förmodligen sist med att sett "män som hatar kvinnor"?

ja jag skulle tro de!
ingen har velat se den med mig för att dom tycker den är så hemsk osv.. så jag har aldrig kollat på den.
men igår när jag var hos olivia så hade mamma och pappa hyrt den!
så imorses när jag vaknade kollade jag på den, fast de tog mig en stund att få på den. krångligt när man hyrt den direkt till tv..
och sen när halva hade gått gick strömmen, sen tog de mig samma långa stund att få igång den igen!
men fick se färdigt den tillslut iaf!
den var faktisk riktigt bra, lång var den också!





Kommentarer
Postat av: M O I R A | MORRISMORRIS.BLOGG.SE♥

nej du är inte sist, jag har inte heller sett den ;o

2009-10-26 @ 23:06:53
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0