helt seriöst, jag går hellre naken!

Jag förstår att päls har blivit modernt,
men samtidigt jag förstår inte att päls blivit modernt.


Jag beundrar Khloe Kardashian som ställde upp för morden på djur och poserade naken för Peta.
I'd rather go naked than wear fur.

Päls är ju hur snyggt som helst mössor jackor och allt dom har hittat på, sålänge det är FEJK.
Jag fattar helt enkelt inte hur männsikor kan gå runt i äkta päls så himla patetiskt och samtidigt äckligt, patetiskt hur de kan betala för att döda djur och äckligt för att de faktist går och bär på flådda djur.

Jag fattar det helt enkelt inte DJUR? Mode har gått för långt den här gången.
Så ja helt seriöst JAG GÅR HELLRE NAKEN!

Hur ser ni på detta med päls?

Jag är jätte tacksam för synpunkter på dethär!
Skriv hur ni tycker i en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

djuren hade ju dött iallafall nån gång senare

2009-10-24 @ 18:29:33
Postat av: Anonym

Jag tycker det är hemskt!

Så fel! Jag hade också hellre gått naken!

2009-10-24 @ 18:36:33
Postat av: Anonym

hemskaske som finns

2009-10-24 @ 18:50:00
Postat av: Frida

Jag skulle nog int välja någonting i päls i första taget, men är det inte likadant med skinn?

2009-10-24 @ 18:58:53
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: M O I R A | MORRISMORRIS.BLOGG.SE♥

asså jag håller med dig, päls är hur snyggt som helst och okej (Y) bara om det är fejk. :S

2009-10-24 @ 22:25:05
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA DÅLIGT MED BÅDE SKINN OCH PÄLS

2009-10-25 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0