hej jag är trött..

men det har iallafall vart en jätte mysig eftermiddag med tjejerna
som sak kollat på film och myst lite, men dom gick hem typ kl sju
för då skulle jag göra något hemligt, för nästa lördag ska jag åka
till göteborg och göra något hemligt *mihi*
är ni nyfikna? för det tycker jag ni kan va kanske kommer något på
bloggen senare om den där superhemliga saken jag ska göra så se till att hålla
utkik.

och jag tycker det är så himla skönt med lördag speciellt familjekvällar så himla
mysigt sitta framför tvn och kolla på körslaget (inte det roligaste programmet, menmen)
så funderar på att dra mig ifrån senare och lägga mig i sängen och kolla på något annat




Kommentarer
Postat av: JAG HETER BERT

vad är det för något?! :O

2009-10-18 @ 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0