hatar ni någon? svaret till den frågan is here..

Man ska vara ärlig right?

Har ni några fiender? ; nej känner mig inte hotad av någon, varför skulle jag? finns bara folk som har jävlig respekt för mig efter att ha gett sig på mig och jag sagt mitt haha..
Hatar ni någon? svar ja.. några som får mig att spyyyyyyy är ***** *****.
haha omg, kolla vad en skrev om dem på bdb.. Haha, hon måste ju skämta right?
Annars den ända vännen dom har kvar haha.. menar bara snäll? öh? dah, söt? haha visst, fin? eller hur.. haha menar hon är ironisk eller hur? ingen utav dom som äger dom egenskaperna haha. och hur kan man vilja lära känna en sådan människa HAHAH.

så här har ni lite gossip XOXO



Kommentarer
Postat av: Anonym

woho miss bitchie har besökt shoesbagsNboys

2009-10-30 @ 00:19:07
Postat av: Anonym

lol lol haha

2009-10-30 @ 10:24:13
Postat av: Anonym

det har jag fan inte skrivit, jävla bitch :s

2009-10-31 @ 00:12:32
Postat av: Anonym

tror du att allt det du har skrivit om malin stämmer? :S då har du ett stort fel! Finns ngt som heter respekt, tror du är dålig på att göra det. Hon är iaf en underbar vän. Tänk på det och skriv inte massa skit du inte vet!

2009-10-31 @ 00:38:07
Postat av: Anonym

tror du är dålig på att visa det*

2009-10-31 @ 00:40:04
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ERAN BLOGG!

haha den där uppe finns något som heter respekt, du skrev ju själv om respekt där uppe lol

2009-10-31 @ 11:11:40
Postat av: matilda

HAHHA KLOCKREN DÄR, CHANTELLE!

jag menar, hon skrev att vi skulle lära känna varann bättre, men bah öh? lol? ni typ bitchblickar oss i skolan, typ försöker vara ngt inför oss och ni vill lära känna oss bättre. hm.. skulle inte tro det.

älskar er & eran blogg, ni är bäst, tjejer!

2009-10-31 @ 16:16:47
URL: http://matildakarolina.devote.se
Postat av: Anonym

haha, chantelle du är sköön :)

2009-10-31 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0