usch får ångest

redan november!
de känns nästan overkligt hur fort tiden går. eller är de bara jag som tycker de?
imorgon är de skola igen och de känns inte som jag hunnit med någonting på lovet!
två prov i vekckan också..
men bara för att jag tänkte på skolan oså nu kom jag på att de är ju måndag i morgon och vi har sovmorgon!

och idag har jag inte gjort annat än att suttit på en bänk och kollat på handboll precis hela dagen.
vaknade först vi halvtolv av att pappa väckte mig sen fick jag höra att jag var tvungen och åka med och kolla på den där hemska handbollen, gissa om jag var glad då?

sen när vi kom hem beställde vi pizza och de har väl vart enda tummen upp idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Handboll som är så roligt!!!!!

2009-11-01 @ 23:53:27
Postat av: melanie

härlig header ! <3

2009-11-02 @ 00:07:57
URL: http://melaniekebrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0