segaste torsdagen på länge!


hej bloggers, dagen har varit lång seg och bara allmänt tråkig
jag och emelie sov typ halva tillvalet, tiden gick i snigel
fart, sedan blev det vänta på nomi och chantelle,
och vänta på buss, raka vägen hem,
när jag hade kommit hem hade pappa tänt en brasa
och då gjorde jag omedelbart varmchoklad och satte mig famför
brasan och såg några snöflingor falla det var super mys,
sen skulle jag igentligen åkt och tränat men nehe
nu får man ont i huvudet och känner sig lite så där halft död
tror att det kan bero på att vi harhaft och kommer att ha
enmilljunfemmhundratusenstjärnstopp prov..



men nu ska bara slappa , kolla på tv, måla naglarna
och allt som tjejer ska göra.


Kommentarer
Postat av: josefinöstevik

2009-11-05 @ 22:35:02
URL: http://josefinostevik.blogg.se/
Postat av: josefinöstevik

jättesnygg blogg!

kisses:)

2009-11-05 @ 22:35:28
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0