riktigt stolt över mej själv!

internetet till laptopen har inte funkat på typ hela detta året, så jag har fått ha mobiltbredband till denna dator hela tiden så de har lixom gått sjukt segt!
men förut funkade inte msn och då var jag typ tvungen att installera om och en massa, men såklart gick de sjukt segt så jag verkligen var tvungen att få igång de vanliga internetet för att de skulle funka. så jag tänkte, sak samma om jag förstör datorn vad ska man ha den till om inte internet funkar? så jag började trycka på typ allt möjligt och helt plötsligt var allting fixat och internet funkar och är betydligt mycket snabbare!
så nu är jag glad på mig själv! :D


Kommentarer
Postat av: :))))

gz lol

2009-11-06 @ 22:05:38
Postat av: Anonym

haha jag hade säkert fixat de med en gång ;)

men grattis iallafall du! :P

2009-11-06 @ 22:21:48
Postat av: nattis

fin blogg :D



www.starcevic.blogg.se

2009-11-06 @ 23:43:40
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0