jag ♥ pengar

Hej bloggen

Haft en rejäl bloggtorka och har inte haft lust att skriva men tänkte slänga in ett inlägg snabbt om hur gårdagen/dagen sett ut. Igår tog våran klass vaccin som H1N1 (svininfluensan) och det gjorde jätte ont. Sen åkte jag och Emmy till stan och kolla lite köpte en halsduk. Och idag blev det raka vägen hem ifrån skolan med kramper i hela kroppen inte så skönt. Skola imorgon är tveksamt men hoppas jag blir piggare annars blir det hemmamys för min del vila kroppen som jag tror jag lutar åt just nu. Idag kom mamma dessutom hem med en mascara och skrubbvantar till mig.

Såhär ser det jag köpt i ut;


skrubbvantarna, ska jag använda i badet efter jag uppdaterat skönt att bli silkeslen igen!

ny mascara behövdes verkligen..

ny halsduk, dock är den mer rosa försökte fixa det i något program men då blev mitt hår pippi organget som ni ser..

men nu ska jag bada!

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej, hur är det? :)

2009-11-20 @ 10:41:08
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: mirre.

2009-11-20 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0