jag har klippt mig!

halv3 åkte en hel dm av mitt hår av.. usch trodde jag skulle svimma när jag såg henne klippa allt!

ne jag skojade bara men typ så jag hade trott, fast visste egentligen att jag inte hade alls så slitet hår men jag litar inte på hårfrisörer.. var ungefär så de gick till förra gången! dom säger typ vi tar en cm som mest, men sen är de typ 3-5 cm som är borta!? någon som håller med?
men mamma hade förberett henne när hon bokade tiden att jag var livrädd för att bli av med allt hår.

men blev faktiskt nöjd denna gången!
hon tog knappt en cm, och jag tyckte hon var jätte bra förstod en helt oså! har faktiskt haft henne 2 gånger innan men förra gången var hon typ utomlands eller något minns inte riktigt.

jag skulle typ plocka godis i affären förut under tiden som mamma handlade lite snabbt och eftersom de fanns hur mycket godis som helst tänkte jag mig inte för så de slutade med en enormt stor påse!
så nu ska jag tjocka mig med min familj, pusssssssssssss ha en bra fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Roligt att ni gillar bloggen! :)

2009-11-21 @ 11:42:32
URL: http://vardagligttjafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0