hur något så litet kan betyda så mycket

I sommras var jag och Hannah och shoppade, och då hittade vi världens sötaste örhängen.
På det ena stod det best och det andra friends. Vi kände oss tvugna att köpa dom såklart, när vi kom hem berättade vi för tjejerna att de också skulle köpa sådana men när de kom dit var dom slut, tråkigt. Men vi har ett annat sätt att visa vår vänskap och det är hjärtat. Men i vilket fall som helst så är jag helt förälskad i örhängena eftersom de symboliserar så mycket för mig och Hannah även om ingen lägger märke till dom. Ni tänker säkert nu att små saker kan väl kvitta, men i mitt liv betyder dessa små örhängen himla mycket, dagar då jag känner mig sliten och trött och lite deppig så tar jag på mig örhängena och mår genast bättre. Vänner finns det överallt men äkta vänner finns det få av, och tänk er att jag hittat 4 stycken, fyra stycken människor som får min dag att springa iväg för när man har kul går tiden fort.

VIKTIGT!
För ett tag sedan så ändrade jag inställningarna för kommentarerna jag orkade inte med att man skulle skriva in ord verifiering. Så jag fixade så att man kunde kommentera utan några komplikationer. För ungefär 2 veckor sedan skulle jag designa om hela bloggen ändra koder inställningar stilmall m.m, ni förstår jag är data snillet bakom bloggen som ser till att allting fungerar som det ska, men jag lyckades då på något sätt att få bloggen att stänga ner internet. Varje gång man öppnade vår blogg så kopplade bloggen ifrån internet, själv visste jag inte vad jag gjort men fick radera allting och starta om från första början. Ta bort alla bilder och alla koder (därför vi inte har ipoden) men jag fick allting att funka igen så nu på sista tiden har vi märkt att ingen kommenterar så, berättade en för mig att man fick skriva in den där dumma verifieringen så på nått sätt måste jag ha ändrat den inställningen, men nu är allting fixat och om ni skulle se något fel så vill vi gärna att ni mailar oss, print screenar och beskriver felet och vilket webbläsare du använder, så ska jag försöka ordna detta!

[email protected]

kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha svar på frågorna :( NUUUUU

2009-11-08 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0