hej sötnosar!

har inte uppdaterat på någon dag, men har verkligen inte haft ork till de!
idag hade vi en inlämning om en film vi sett i skolan "pojken i randig pyjamas" har ni inte sett den tycker jag ni ska göra de! fast den är riktigt hemsk men ändå bra, och bruno och shmuel, så söta!


sen idag var de ju fredag den 13 men har inte haft någon direkt otur vad jag kan komma på iallafall?
hade bara två lektioner i skolan, för vi skulle typ gå och kolla på carolina klüft som pratade osv.
sen när vi hade slutat gick jag hannah och zebib och köpte godis.
sen åkte jag och hannah hem och kollade på film hos hannah united93 tror jag den hette.

och imorgon är de konfa igen vilket = mycket seg dag förmodligen!
sen på kvällen sover hannah här!

kanske uppdaterar senare, fast de är nog inte så troligt men..
pussss!


Kommentarer
Postat av: koffe

brunoooooooooooooooooooo :(

2009-11-13 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0