-

engelska redovisningen idag gick inget vidare bra men vad hade jag räknat med egentligen?
jag som knappt kan säga hej på engelska..

sen när jag kom hem hade mamma börjat baka lussekatter vilket är bland de bästa som finns!
så hjälpt jag henne med de i några minuter sen gick jag upp och började plugga..
spanska sak tills imorgon
sen kom vi på iskolan förut att vi skulle redovisa i musik i morgon och jag som inte ens har börjat och man ska stå och läsa i 7 minuter!? kommer aldrig gå säger jag bara.
sen på fredag har vi so-prov och jag orkar inte pluggga..

sen en annan grej på fredag är de ju parken, men vet inte om jag ska gå.
ingen som vill gå längre typ ju bara jag och emmy och knappt hon?
får se hur de blir med den saken..





 


Kommentarer
Postat av: nej

4 minuter läsning och 3 min musik..... gooo wiki å kopieraaaa :DDDD

2009-11-25 @ 21:37:27
Postat av: ida

jag ska t parken, :D (y

2009-11-26 @ 17:05:25
URL: http://heyida.blogspot.com/
Postat av: ida

jag ska t parken, :D (y

2009-11-26 @ 17:05:35
URL: http://heyida.blogspot.com/
Postat av: omg..

det gick ju bra på musik redovisningen idag på djäkne..

ni stod ju bara där som tre frågetecken !

2009-11-26 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0