trött & jag har massa med tråkigt.

det är fredag och ingen som kan göra något..
usch, men jag är faktiskt ganska trött så kanske kan var skönt att bara vara hemma?
förut när jag kom hem somnade jag sen så var de lite kul, jag och chantelle pratade om alvin och gänget i skolan och att jag aldrig sett den men borde göra de. sen så kommer den på tv precis när jag vaknar!

tråkigt var de sen ja, så tänkte visa er mina "talanger" i paint!


typ just så de ser ut just nu..

men nu får jag bara gå och hoppas på att jag överlever kvällen sen så får jag hitta på något kul med tjejerna imorgon!

Kommentarer
Postat av: lydia

nice blogg

2009-12-18 @ 21:39:12
URL: http://lajdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0