stan imorgon med nästan hela klassen!

Nu lucka tvås vinnare är anonym med rubiner era puckon haha? Ja det var faktist rubiner. Liten kluring nu när det är jul och så klart man tror det är saffran, där hade vi tänkt till!
Aja anonym kontakta oss på blogg msn; [email protected]

Haha gissa vilka som tar upp hela den här raden? host inte viii.


Ska duscha nu och ta hårinpackning raka benen, och sånt för övrigt fixa lite saker tills imorgon!

för övrigt köpte min mamma den här till mig!

ehm, fråga mig inte varför hon tog pro age?
hon vill väl inte hennes lilla flicka ska växa upp.. blir ju trots allt femton 2 januari!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saffran ÄR ju rätt svar. Hur skulle vi kunna veta att det var just RUBINER ni tänkte på? Ifall man ställer en fråga så får man ju faktist se till att det endast finns ett rätt svar eller skriva att man utersluter alternativa svar.



Inte för att jag var med och tävlade men blir ändå lack..

2009-12-03 @ 22:58:53
Postat av: E - en blogg om allt

åh jag va den första som kommenterade saffran haahaha så alla hängde på och också gissade det sen vare en av alla som skrev rubiner:(

2009-12-04 @ 07:24:42
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

shh shhh, man vet aldrig vad en blondin tänker på :D

2009-12-04 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0