namnsdag imorgon&julafton!

Visste ni en sak? att jag har namnsdag imorgon, (Eva) och att jag fyller 15 den 2 januari, dagen efter nyårsafton?! Knäppt.. när allt är slut så får jag vänta ett helt år innan något kul ska hända (få paket)..

Haha i alla fall, min mamma talade oss in i att spela bingolotto.. Jag och pappa fick glädjetårar när det äntligen var slut. Handlade även julklappar idag, jag vet jag är sent ute, hade inte ens köpt en ända, skönt att vara klar i alla fall..

Tog en galen/knäpp bild idag (igen)..


Sista gången ni ser mig blond? Ja, jag kanske blir brunett imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

feeeettttttt snyyyygggggg

2009-12-24 @ 01:00:52
Postat av: Anonym

haha gullig min :D

2009-12-24 @ 01:17:00
Postat av: Anonym

euw

2009-12-29 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0