JULLOV!


för er som inte kan sova efter att man bestämt att man ska "lana" och ens vänner är trötta och somnar så kan man ju alltid;
spela nintendo DS - måla och skriva gick också på den!
 
(extremt kul hade jag..)

läsa new moon bok
lyssna på musik
kolla på en film
vilket jag gjorde inatt då de slutade med att jag somnade till den med datorn på i sängen precis brevid mig..
ja haha. nära att jag försov mig också ingen utav mina 2 alarm som ringde, så typiskt...

hur som helst lärarna van stort över 9orna i trippelboll förut.
sen har vi fått betygen nu.

men nu ska jag nog snart iväg till hannah
hörs ikväll - kanske


Kommentarer
Postat av: myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysanna

NINTENDO IN MY (L)

2009-12-22 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0