ingenting verkar omöjligt för mig när de kommer till vissa saker..

ja hur ska jag beskriva denna dagen?
den har varit bra först 2 filmer med hannah.
sen ut i snön och äntligen då kom emmy.
sen frös vi ihjäl och gick hem till chantelle,
och ja vad händer då?
jag kommer in och har noll känsel i mina fötter och får syn på deras spis och sätter foten där märker inte ens att jag rör den med foten pga ingen känsel som sagt, sen tar jag bort foten och då har min strumpa smält och sitter fast på de glaset där!

sen hade jag ett stort hål i mina strumpor under..
så från att frusit mina fötter till is typ kunde jag lyckats bränna upp dom eller något, haha ah jag vet inte..
får hoppas att mitt fotavtryck går bort där ifrån iallafall..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad fin bloggen var!

2009-12-20 @ 21:02:28
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0