godkväll bloggläsare!

Dagen har varit riktigt rolig faktist, kollade på handboll första lektionen
sen bild och efter bilden skulle vi ha haft musik men den var inställd. Efter
det hade vi bara spanska och tillval så dagen har varit ganska lugn.

Men efter skolan hade jag och Chantelle bestämmt med Emmy och Emelie att
dom skulle komma till oss efter att dom hade solat solarium men dom kom
aldrig så vi fick helt enkelt kolla på saw själva. Och sen skulle mamma i väg
och då tog hon med sig mina nycklar och jag var tvungen att ha dom för
Chantelle skulle hem och skicka en design till min kusin och hennes kompis
och jag vågade inte vara hemma själv så vi fick springa iväg till min farmor
och hämta nycklar i världens snöstorm! Sen när vi hade gjort det så gick vi
hem till chantelle och åt pyttipanna, tack för dagen! :)

söt bild på chantelle




Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-18 @ 13:01:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0